برنامه‌های واحد زنجان برای روز دانشجو اعلام شد/ بازدید مجازی دانشجویان از سایت انرژی اتمی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برنامه‌های این واحد دانشگاهی را برای روز دانشجو اعلام کرد.

حسین محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای روز دانشجو اظهارکرد: برای ۱۶ آذرماه و روز دانشجو چند برنامه را در نظر گرفته‌ایم که جزئیات دقیق‌تر این برنامه‌ها در جلسه آتی شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مشخص خواهد شد.

وی افزود: اما به طور کلی برنامه‌هایی از قبیل برگزاری ۴ کرسی آزاد اندیشی، ۲ نشست تخصصی در حوزه روز دانشجو و بازدید مجازی دانشجویان از یکی از سایت‌های انرژی اتمی، از جمله برنامه‌هایی است که تا این لحظه برای روز دانشجو در نظر گرفته شده است که در صورت موافقت اعضای شورای فرهنگی، اجرایی خواهند شد.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های اخیر این واحد دانشگاهی در راستای چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ادامه داد: برای این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، دانشجویان جدیدالورود را در ۵۰ گروه مجازی تقسیم بندی کرده‌ایم که هر گروه ۵۰ عضو دارد؛ برای هرگروه نیز یک استاد مشاور فرهنگی تعریف شده است تا بتوانیم در این مرحله از رزمایش‌، کمک‌هایی را از سوی این دانشجویان جمع آوری کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تصریح کرد: امیدواریم که در چهارمین رزمایش کمک مومنانه بتوانیم با همکاری این گروه‌های مجازی، جذب مالی خوبی را داشته باشیم. البته هنوز میزان کمک دانشجویان قابل پیش‌بینی نیست اما برآورد می‌شود که تا انتهای آبان ماه، بتوانیم مساعدت‌هایی را تا سقف ۳۰ میلیون تومان از سوی دانشجویان جمع آوری کنیم.

وی با اشاره به همکاری با بخش‌های برون دانشگاهی در حوزه فعالیت‌های خیرخواهانه گفت: تاکنون جلسات متعددی را با خیرین نقش آفرین در حوزه مبارزه با کرونا برگزار کرده‌ایم؛ خیرین حاضر در جلسات برای تامین مالی بخشی از رزمایش کمک مومنانه قول مساعد داده‌اند اما درگیرسازی دانشجویان برای فعالیت‌های خیرخواهانه، یکی از اهداف اصلی ما بوده است و به دنبال اجرایی سازی رسالت دانشگاه در این حوزه هستیم.

محمدی درباره ساماندهی و نقش آفرینی کانون‌های دانشجویی در رزمایش کمک مومنانه خاطرنشان کرد: ۵۰ گروه مجازی تشکیل شده در ۱۸ کانون دانشجویی توزیع شده‌اند و قرار بر این شده است که هرکدام از کانون‌های دانشجویی، تعدادی از این گروه‌های مجازی را در حوزه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه حمایت و هدایت کنند. همچنین کانون‌های دانشجویی به عنوان سر تیم گروه‌های مجازی، فرآیند جذب کمک‌های دانشجویی را مدیریت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =