ساعدی: بیکاری ۳۸ درصدی در سوسنگرد و بوستان زجرآورتر از دوران دفاع مقدس است

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه بیکاری ۳۸ درصدی در این مناطق را زجرآورتر از دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، قاسم ساعدی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت بیست‌وشش آبان‌ماه سالروز آزاد سازی سوسنگرد و هشتم آذرماه سالروز فتح بوستان گفت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد پس از فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که سوسنگرد تا فردا باید آزاد شود و تدبیر و مدیریت بی‌بدیل مقام معظم رهبری انجام شد و با رشادت شهید چمران و رزمندان بسیج و سپاه، ارتش دلاور و نیروهای مردمی و عشایر دشت آزادگان و هویزه به پیروزی رسید. ولایت و امت در روز بیست‌وششم آبان ۵۹ ادای حق‌التکلیف کردند و از حریم و حرمت مردم و کشور دفاع کردند و سوسنگرد و بوستان را آزاد کردند.

ساعدی با بیان این‌که دولت باید در راستای اقدامات ولایت و امت عمل می‌کرد، اظهار کرد: مردم این منطقه همچنان با محرومیت مبارزه می‌کنند و زیرساخت‌های خراب شهرهای سوسنگرد، بوستان و هویزه همچنان موجب نگرانی مردم است و نرخ ۳۸ درصدی بیکاری نشاط را از جوانان و فرزندان شهدا، رزمندگان، ایثارگران گرفته و این زجرآورتر از دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در پایان گفت که مردم و عشایر غیور و مرزدار دشت آزادگان و هویزه خواستار دیدار با مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =