امیدواریم در فضای آرام و با امنیت کامل بتوانیم وارد انتخابات ریاست جمهوری شویم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امیدواریم با فضایی که در کشور حاکم می شود بتوانیم سال آینده با آرامش و امنیت کامل وارد انتخابات ریاست جمهوری شویم و انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم برگزاری کنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، "جمال عرف" پیش از ظهر امروز ۲۵ آبان‌ماه در سفر به استان کرمان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: دکتر فدایی از سابقون وزارت کشور و اهل علم و ادب هستند و به شخص در این سال‌های آشناییت، شیفته ایشان شدیم و انتظار داشتیم که بتوانیم تا پایان این دولت با دکتر فدایی کار کنیم اما ایشان مسر به استعفا بودند لذا یکی از اعضای بدنه کشور که جوان و با سابقه خوب مدیریتی هستند را به عنوان استاندار جدید کرمان از سوی وزیر کشور و رییس جمهور انتخاب شدند.

وی با اشاره به سابقه دکتر زینی‌وند عنوان کرد: استاندار جدید کرمان ضمن آنکه جوان هستند اما کارنامه درخشان مدیریتی داشته و از مدیران موفق کشور محسوب می شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه زینی‌وند حداکثر ۱۰ ماه فرصت خواهد داشت که کارهای نیمه تمام استان را انجام دهد، تصریح کرد: امیدواریم با فضایی که در کشور حاکم می شود بتوانیم سال آینده با آرامش و امنیت کامل وارد انتخابات ریاست جمهوری شویم و انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم برگزاری کنیم زیرا جمهوری اسلامی همواره با حضور مردم پایدار مانده و دولت‌ها می‌آیند و تلاش می‌کنند و کار را به دولت بعدی می‌سپارند.

حجت‌الاسلام "حسن علیدادی‌سلیمانی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان نیز در این دیدار گفت: از زحمات شبانه روزی دکتر فدایی در مدت مسئولیتشان در استان کرمان چه در زمان استانداری و چه قبل از آن که یکی از مدیران ارشد و موفق استان بودند، تشکر می‌کنیم.

وی با برشمردن صفات خوب دکتر فدایی عنوان کرد: دکتر فدایی چهره محبوب دانشگاهی و استاد تمام دانشگاه هستند و شاگردان زیادی را تربیت کردند و از نظر اخلاق انسانی بسیار مودب بوده و خیلی مراقب بودند که بحث اخلاقی و ادبی را در همه حوزه‌ها رعایت کنند و چهره‌ای کاملا معتقد در حوزه دین و دیانت هستند که از سرمایه‌های استان کرمان محسوب و همه ایشان راب چهره کاری و پرتلاش می شناسند.

وی با تاکید برآنکه استان کرمان توفیق داشت که در مقطعی از ایشان استفاده کند، خطاب به استاندار جدید کرمان اظهار کرد: به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم در استان کرمان منشاء برکات و خیرات باشید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: از اینکه در اولین روز کاری خود در استان کرمان کار خود را با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به شهدا و به ویژه سردار شهید سلیمانی آغاز کردید به شما تبریک می‌گویم.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه باید همه با با هم همکاری کرده و از تمامی ظرفیت‌های استان برای کمک به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده تا بتوانیم توسعه کشور و استان را رقم بزنیم خاطر نشان کرد: انصافا تیم کاری دکتر فدایی در استانداری کرمان یک تیم خوب و همدلی بودند که تلاش های آنها نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1081095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =