وبینار «تحریم و مذاکره دو روی یک سکه» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: برای هفته بسیج چندین وبینار تخصصی را در نظرگرفته‌ایم که مهم‌ترین آن با عنوان «تحریم و مذاکره دو روی یک سکه» با حضور رئیس سابق بسیج اساتید کشور برگزار خواهد شد.

سیدرضا موسوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای هفته بسیج و روز دانشجو اظهارکرد: برای هفته بسیج چندین وبینار تخصصی را در نظرگرفته‌ایم که مهم‌ترین آن با عنوان «تحریم و مذاکره دو روی یک سکه» با حضور رئیس سابق بسیج اساتید کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: براساس مذاکراتی که با حجت الاسلام ثقفی مسئول بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام دادیم، به دنبال این هستیم که چندین برنامه دیگر را با همکاری وی انجام دهیم که در صورت نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

موسوی ادامه داد: برای ۱۶ آذر نیز برنامه‌ای تجمیعی را با حضور تشکل‌های اسلامی وسیاسی برگزار خواهیم کرد. باتوجه به این که تعداد دانشجویان تشکلی در سطح استان نسبتا زیاد است، این برنامه به صورت کارگاهی و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در واحد گرگان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد گرگان تصریح کرد: برنامه دیگری را به مناسبت روز دانشجو در سالن ۶۰۰ نفر واحد گرگان برای دانشجویان در نظرگرفته‌ایم که در صورت موافقت و مجوز ستاد مبارزه کرونای استان گلستان، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که کانون‌های دانشجویی عکس و رسانه برای برنامه‌های روز دانشجو حضور فعالانه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: کانون عکس دانشگاه آزاد گرگان در نظر دارد نمایشگاه عکسی را به صورت مجازی با محوریت روز دانشجو برگزار کند تا نام و یاد شهدای ۱۶ آذر در ذهن دانشجویان بازنمایی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =