تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و کارگروه مدیریت بحران وزارت ارتباطات امضا شد

در راستای ارتقای سطح همکاری علمی- پژوهشی با مراکز علمی و پژوهشی کشور در حوزه مدیریت بحران، دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه امضا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در راستای ارتقای سطح همکاری علمی - پژوهشی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مراکز علمی و پژوهشی کشور در حوزه مدیریت بحران، تفاهم‌نامه بین علیرضا پورابراهیمی مشاور وزیر و رئیس کمیته پدافند غیرعامل مدیریت بحران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با نام اختصاری کارگروه و محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز  با نام اختصاری دانشگاه منعقد شد.

هدف از این تفاهم‌نامه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، مطالعاتی و اجرایی کارگروه با همکاری استادان دانشگاه، تدوین طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی براساس اولویت‌های اعلام شده از کارگروه با نگاه حمایتی، تعامل و همفکری در رمینه مشکلات و معضلات حوزه مدیریت بحران، برگزاری سلسله سخنرانی، سمینارها و همایش مشترک، برگزاری نمایشگاه‌های علمی و پژوهشی مشترک، برپایی دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان و همچنین ترجمه، نشر و چاپ تحقیقات پروژه های علمی – تحقیقاتی است.

در ادامه این نشست مقرر شد از طرف کارگروه و دانشگاه دو نفر به عنوان نماینده طرفین برای پیگیری تفاهم‌نامه و قراردادها معرفی شوند و نمایندگان طرفین برحسب ضرورت، جلسات مشترک داشته باشند.

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت ارتباطات برای تدوین و تهیه پروپوزال‌

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز متعهد شد که حداکثر طی دو هفته پس از اعلام نیاز کارگروه، ضمن تهیه مستندی از سوابق و توانایی‌های آن مجموعه در موضوع درخواستی، پیشنهاد خود درباره نحوه و زمانبندی اجرای طرح تهیه و در اختیار کارگروه قرار دهد.

در صورت تأیید پیشنهاد از طریق کارگروه، دانشگاه همکاری لازم را در احصاء نیازمندی‌ها، تدوین و تهیه پروپوزال‌های مورد نیاز مبذول می‌کند.

همچنین در تفاهم‌نامه کارگروه و دانشگاه متعهد شدند که در صورت بروز هرگونه اختلاف بین طرفین یک نفر نماینده از سوی دانشگاه، یک نفر از سوی سازمان و یک نفر داور مرضی‌الطرفین تعیین شود که رأی اکثریت هیئت موصوف قاطع اختلاف خواهد بود.

پورابراهیمی و برهانی‌فر اعلام کردند که تلاش خود را برای گسترش توان ملی در رفع مشکلات و معضلات علمی ـ تحقیقاتی این تفاهم‌نامه و نیل به خوداتکایی ملی خواهند کرد و در صورتی که اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و برنامه‌های آموزشی موضوع اهداف تفاهم‌نامه منجر به تولید یک دانش فنی، ابتکار و یا یک دستاورد شود، نتایج حاصل بر مینای قراردادهای منعقده بعدی خواهد بود.

این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا و ثبت در دبیرخانه به مدت دو سال معتبر و در صورت تمایل و تداوم فعالیت‌های مشترک قابل تمدید است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081113

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =