فرود یک هواپیمای اماراتی در فرودگاه «بن گوریون» رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی گزارش دادند، یک هواپیمای اماراتی حامل برخی مقام‌های ارشد این کشور در فرودگاه بن گوریون به زمین نشست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در حالی که تحرکات ابوظبی و تل‌آویو برای اجرای توافق سازش عادی سازی روابط ادامه دارد، منابع خبری رژیم صهیونیستی از فرود یک هواپیمای اماراتی در فرودگاه بن گوریون خبر دادند.

«ایتالی بلومنتال» خبرنگار روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در صفحه توییتر خود از فرود یک هواپیمای اماراتی در فرودگاه بن گوریون تل‌آویو خبر داد.

این خبرنگار صهیونیست در این توییت که به زبان عبری منتشر کرده است، همچنین نوشت: «هواپیمای اختصاصی بوئینگ ۷۳۷ که قبلا ادعا شده بود، مقام‌های ارشد اماراتی خاندان سلطنتی ابوظبی از آن برای سفر استفاده کرده‌اند، هم اکنون در فرودگاه بن گوریون است. این سفر یک سفر مستقیم (از ابوظبی به تل‌آویو) بوده است».

انتشار خبر حضور یک هواپیمای اماراتی در فرودگاه بن گوریون و احتمال حضور مقام‌های ارشد این کشور در این این منطقه از فلسطین اشغالی در شرایطی صورت گرفته که هفته گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی از احتمال سفر ولی‌عهد امارات به تل‌آویو خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام اماراتی گزارش داده بودند که «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی به زودی به قدس اشغالی سفر خواهد کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1081149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =