رونمایی استقلال از جانشین علی کریمی/ مهدی‌پور در ترکیب ثابت

تیم استقلال در هفته دوم لیگ برتر میهمان فولاد است و شاید قابل پیش بینی باشد که نخستین بازیکن جدیدی که در ترکیب این تیم قرار گیرد، مهدی مهدی پور باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آبی پوشان هفته نخست رقابتهای لیگ برتر را در حالی با پیروزی دو بر صفر مقابل مس رفسنجان به پایان رساندند که از هیچ بازیکن جدیدی قادر به استفاده نبودند و آنها با همان ترکیب فصل گذشته شان به میدان رفتند.

فکری در مرکز زمین از نفراتی مثل فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و آرش رضاوند استفاده کرد که زوج باقری-ریگی، هافبک‌های دفاعی این تیم را تشکیل می‌داد و این در حالی بود که فصل گذشته اغلب در این منطقه زوج ریگی-کریمی شکل می‌گرفت.

باوجود پیروزی استقلال در این دیدار، انتقاداتی عملکرد خط میانی آبی پوشان و به خصوص زوج هافبک‌های میانی این تیم صورت گرفته بود و به نظر می‌رسد فکری در خط میانی تیمش نسبت به هفته اول تغییراتی اعمال نماید.

مهدی مهدی پور هافبک اصفهانی که از ذوب آهن به استقلال پیوست، شبیه‌ترین بازیکن به علی کریمی است و به نظر می‌رسد در هفته دوم این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش مقابل فولاد به میدان رفته و در کنار مسعود ریگی زوج هافبک‌های میانی آبی پوشان را شکل دهند.

چه بسا با حضور مهدی مهدی پور در کنار مسعود ریگی، استقلال در مرکز زمین صاحب یک زوج اثرگذار دیگر باشد و مهدی پور بتواند تا حدودی جای خالی علی کریمی را برای آبی پوشان پر نماید.

آبی پوشان در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان هستند که این دیدار از ساعت ۱۶:۴۰ روز جمعه ۳۰ آبان به میزبانی فولاد در ورزشگاه خانگی این تیم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1081153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =