بضاعت ما و سایر کشورها برای مقابله با کرونا کافی نیست

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از روزهای آغاز کرونا همکاری مناسبی با حوزه سلامت داشتیم و بیش از ۲۱ میلیون نفر غربالگری شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (کرونا-کافی-نیست">ایسکانیوز)، کریم همتی، در مراسم امضای توافقنامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: هر کجا که به دعوت همکاران ما در وزارت بهداشت نیاز به حضور جوانان داوطلب هلال احمر وجود داشته، این کار انجام شده و در کنار وزارت بهداشت بوده ایم.

وی افزود: در چند روز گذشته طرح آمران سلامت با حضور بیش از ۱۳ هزار نفر از جوانان هلال احمر در بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ پایگاه در کشور اجرا شده و وظیفه آمران سلامت، تذکر و یادآوری موارد رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها به مردم است که خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی روبرو شد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امروز آمده ایم اعلام آمادگی کنیم که سازمان جوانان در کنار وزارت بهداشت می‌تواند باری از دوش هموطنان مان بردارد. جمعیتی بیش از یک میلیون نفر عضو سازمان جوانان هستند و تقریباً در سراسر کشور حضور دارند و می‌توانند گام‌های مثبتی بردارند.

همتی یادآور شد: ایمان داریم که نه بضاعت ما نه بضاعت سایر کشورها برای مقابله با کرونا، کافی نیست و تمرکز ما باید بر آموزش و پیشگیری باشد و بدون شک همدلی بین وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر خواهد توانست بار بیماری و موارد مرگ و میر بیماران را در کشور کاهش دهد و موجب آرامش خاطر نیروهای بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =