غربالگری عمومی باید در همه محله‌ها انجام شود

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: باید در محله‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی مانند بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت غربالگری عمومی بکنیم و امکان دسترسی به تست را برای مردم بالا ببریم که مردم به راحتی بتوانند تست بدهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: مصوبه‌ روز شنبه ستاد مقابله با کرونا در قرارگاه هم مطرح شد و همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زحمات زیادی در جهت تهیه این طرح کشیدند.

ما باید در محله‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی مانند بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت غربالگری عمومی بکنیم و امکان دسترسی به تست را برای مردم بالا ببریم که مردم به راحتی بتوانند تست بدهند.

همه تجربیات، دانش، علم و همه یافته‌ها در این زمینه در دنیا مورد توجه قرار گرفت، تلاش ما در این طرح این بود که بتوانیم به صورت هدفمند، پویا و هوشمند امور مربوط به کرونا را در عرصه اجتماعی اداره کنیم.

رییس جمهوری از روز نخست تکلیف کرده بودند که ما به جای تصمیمات مقطعی و موردی طرحی را آماده کنیم که در این طرح همه ابعاد موضوع دیده شده باشد و طرح پویایی باشد به گونه‌ای که با تغییر شرایط قابلیت اجرا داشته باشد.

با تصویب این طرح در جلسه مسئولان کمیته‌ها که با حضور رییس جمهوری بود حمایت جدی شد و هم در ستاد این طرح را در کل کشور و شهرها به سه قسمت تقسیم کردیم مبنا در این طرح در شهرستان‌ها و شهرها هستند برخلاف تصمیمات قبلی که استان‌ها بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =