نحوه فعالیت دستگاه‌ها در استان تهران با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر

استاندار تهران نحوه فعالیت دستگاه‌ها با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نحوه فعالیت دستگاه‌ها با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر تشریح کرد.

وی افزود: براساس نظر رئیس جمهور همه استانداران و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با تمام دقت این مصوبات را اجرا نمایند. ما در استان تهران با جدیت مصوبه را دنبال خواهیم کرد.

استاندار تهران تصریح کرد: مصوبه روز گذشته ستاد ملی کرونا نیز از یکم آذرماه یعنی هفته آینده اجرایی خواهد شد. به این ترتیب امیدواریم بتوانیم شرایطی را که امروز با آن روبرو هستیم مدیریت و کنترل کنیم و روند کاهش بیماری را شاهد باشیم.

بندپی اظهار داشت: کارکنانی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کند بجز آن دسته که وظیفه امدادی، اورژانسی و درمانی دارند، مقرر شده یک سوم نیروی انسانی در محیط کار مشغول به کار باشد و دو سومی مابقی از دورکاری و شیفت بندی استفاده کنند البته مقرر شده که چگونگی انجام این عمل از طریق سازمان امور استخدامی اعلام شود. همچنین دستگاه‌های که براساس وظیفه حاکمیتی باید در محیط کار مشخص خود حاضر باشند نیز توسط سازمان امور استخدامی لیست آنها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =