کابینه رژیم‌صهیونیستی توافق عادی‌سازی روابط با بحرین را تصویب کرد

کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه توافق عادی سازی روابط با رژیم بحرین را تصویب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با اتفاق آرا، ایجاد روابط دیپلماتیک و دوستانه با پادشاهی بحرین را تصویب کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از تصویب این توافقنامه، در نشست هفتگی کابینه گفت: «ایجاد صلح و عادی‌سازی روابط با بحرین، امارات متحده عربی و سودان، دستاورد بزرگی را برای اسرائیل تشکیل داده است.»

توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) از زبان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام شد و پس از آن بحرین نیز به این غائله پیوست و دو کشور در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) با حضور در کاخ سفید به طور رسمی توافق سازش با اسرائیل را امضاء کردند.

«عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین اخیرا در گفت‌وگو با شبکه العربیه، عادی‌سازی روابط رژیم متبوع خود با اشغالگران را به ارزش‌های تسامح و همزیستی نزد ملت بحرین مرتبط کرد و مدعی شد: ما در حال تلاش برای تحقق آرمان‌های مردم منطقه هستیم.

الزیانی تبادل سفارتخانه‌ها میان بحرین و رژیم صهیونیستی را هدف آتی دو طرف خواند و تاکید کرد: موضع بحرین در قبال مسئله فلسطین ثابت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =