اختصاص ۲ نمره تشویقی به شرکت‌کنندگانِ جشنواره «از حماسه تا حماسه»/ کانون شعر و مهدویت راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: برای ایجاد انگیزه و مشارکت بیشتر دانشجویان در جشنواره «از حماسه تا حماسه» ۲ نمره از فعالیت گروه معارف را به این بخش اختصاص دادیم علاوه برجوایزی که خود سازمان در نظر گرفته است. دانشجویان مشارکت‌کننده چه برگزیده شوند یا نشوند دو نمره به آنها تعلق می‌گیرد.

مرتضی مقتدایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: با شیوع ویروس کرونا امسال به مناسبت هفته کتابخوانی نمایشگاه مجازی را در این واحد دانشگاهی برپا کردیم. همچنین مسابقه کتابخوانی مجازی را برای علاقه مندان به کتاب برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان ارشد و دکتری برای اینکه بتوانند از منابع و مقالات کتابخانه ای استفاده کنند، برای دسترسی آنها لینک اصلی کتابخانه مرکزی را برای دسترسی دانشجویان در سایت دانشگاه و گروه‌های تلگرامی  بارگذاری کردیم تا دانشجویان به راحتی به منابع مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با بیان اینکه برای اطلاع‌رسانی جشنواره «از حماسه تا حماسه» و «جشنواره رشد» کانال‌های مختلفی را در فضای مجازی ایجاد کردیم، اظهار کرد: در حال پیگیری این جشنواره‌ها هستیم که دانشجویان مطالب، فیلم ویا موضوعات دیگر خود را ارائه دهند.

وی افزود: همچنین برای ایجاد انگیزه و مشارکت بیشتر دانشجویان در جشنواره «از حماسه تا حماسه» ۲ نمره از فعالیت گروه معارف را به این بخش اختصاص دادیم علاوه برجوایزی که خود سازمان در نظر گرفته است. دانشجویان مشارکت‌کننده چه برگزیده شوند یا نشوند دو نمره به آنها تعلق می‌گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از راه‌اندازی دو کانون جدید مهدویت و شعر ادب خبر داد و گفت: در این واحد دانشگاهی کانون دانشجویی هلال احمر نیز فعال است.

وی افزود: همچنین بحث استاد و مشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را راه‌اندازی کردیم که براساس آن هر کدام از استاد مشاورها در گروه مجازی برای ۱۵ نفر از دانشجویان مشاوره‌های لازم را در جهت توسعه فرهنگ و تربیت ارائه خواهند داد.

مقتدایی اضافه کرد: علاوه بر مشاوره امین که در تمام دانشگاه فعال است در این واحد دانشگاهی مرکز کلینک مشاوره امین را تحت نظر سازمان بهزیستی تاسیس کردیم تاعلاوه بر مشاوره به دانشجویان به عموم مردم شهرستان نیز خدمات ارائه می‌دهد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: در رزمایش کمک مومنامه تمرکز اصلی بیشتر برروی خانواده دانشگاه آزاد اسلامی اعم از دانشجو و کارکنان دانشگاه است. بسیاری از دانشجویان بی بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد هستند، در همین راستا صندوق حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت را راه‌اندازی کردیم به طوری که همه اساتید و کارکنان دانشگاه مبلغ ناچیزی از حقوق ماهانه خود را به این امر خطیر اختصاص دادند که کمک مومنانه در این واحد دانشگاهی قبل از شیوع کرونا آغاز شده حتی در قالب وام به افراد بی‌بضاعت کمک کردیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌ در فضای مجازی یک تجربه کاری جدید برای تمام مسئولان و دانشجویان است، بنابراین برای استفاده بهینه و نهادینه کردن این موضوع باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی را توسعه دهیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =