جزئیات برگزاری امتحان مجدد برای دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

دستورالعمل اجرایی برگزاری "امتحان مجدد تا سقف 6 واحد" در سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و  عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی جزئیات برگزاری "امتحان مجدد تا سقف 6 واحد" در سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان غیرپزشکی را اعلام کردند.

بر اساس این دستورالعمل دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1398 در کلاسهای مجازی شرکت کرده و در برخی از درس/دروس در دوره های کاردانی و کارشناسی نمرات کمتر از 12 و در دوره های تحصیلات تکمیلی نمره کمتر از 14 کسب کرده باشند، می توانند یک بار تا سقف 3 درس (حداکثر 6 واحد) تا پایان سال تحصیلی 1400-1399 مازاد بر واحدهای انتخابی و بدون پرداخت شهریه در امتحانات پایان نیمسال شرکت کرده و نمره خود را جبران کنند.

همچنین نمرات درس/دروس اخذ شده (براساس بخشنامه فاصله گذاری اجتماعی) در کارنامه نیمسال دوم 99-98 ثبت می شود. بدیهی است نمرات مربوط به هر درس در کارنامه درج شده و بالاترین نمره ملاک عمل قرار می گیرد.

براساس بندهای این دستورالعمل در صورتی که نمرات درس/دروس مساوی باشند، فقط یکی از نمرات مدنظر قرار می گیرد.

این دستورالعمل مشمول دانشجویان اخراج آموزشی قطعی و مشمولانی که مدت مجاز ادامه تحصیل آنان به اتمام رسیده قرار نمی گیرد.

دانشجویان دوره دکتری تخصصی مشمول این دستورالعمل، حائز شرایط لازم برای اخذ آزمون جامع نیستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =