حمله استقلالی‌ها به داور بازی با فولاد

روز گذشته اسم محمدحسین زاهدی‌فر برای قضاوت دیدار استقلال در اهواز روبه‌روی فولاد اعلام شد و موجی از اعتراض در فضای مجازی را با خود همراه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ همه ضدیت‌های طرفداران استقلال علیه محمدحسین زاهدی‌فر از وقتی بیشتر شد که کمیته داوران فصل گذشته او را برای قضاوت دیدار استقلال و سپاهان انتخاب کرد. داوری که تا پیش از آن در سه، چهار مورد سوت‌های غلطی علیه تیم استقلال زده بود درست در همان بازی مقابل سپاهان (در لیگ نوزدهم) ضربه دست به توپ کی‌روش استنلی در محوطه جریمه خودی را پنالتی اعلام نکرد تا علاوه بر مردم و کمیته داوران داد استراماچونی را هم لب خط به هوا بلند کند. اتفاقی نادر که اتفاقاً جلوی چشمان داور بازی رخ داد و غیر از خودش کمک‌داور اول و داوران پشت دروازه هم آن را دیدند ولی اعتقادی به پنالتی نداشتند.

زاهدی‌فر در فصل هجدهم نیز بار دیگر روبه‌روی سپاهان گل سالم علی کریمی را مردود اعلام کرد و به ادعای استقلالی‌ها روبه‌روی پدیده هم در همان سال گل سالم صیادمنش را مردود اعلام کرد. این داور همچنین با دو پنالتی که در دیدار با صنعت نفت آبادان برای استقلالی‌ها تشخیص نداد ولی در برنامه‌های کارشناسی داوری مشخص شد باید پنالتی گرفته می‌شد باز هم بیش از پیش نزد هواداران استقلال مغضوب واقع شد. تا اینکه روز گذشته اسم او برای قضاوت دیدار استقلال در اهواز روبه‌روی فولاد اعلام شد و موجی از اعتراض در فضای مجازی را با خود همراه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =