تاکید حکیم بر حمایت از مسیحیانی که مورد ظلم گروه تروریستی داعش قرار گرفته‌اند

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با هیاتی از اتحادیه کلیساهای آنجلیک در عراق با حضور «پل پاتریک»، رئیس سازمان SRG درباره وضعیت مسیحیان در خاورمیانه و عراق و راهکارهای باقی نگه داشتن آن‌ها در منطقه و عدم مهاجرت‌شان رایزنی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با هیاتی از اتحادیه کلیساهای آنجلیک در عراق با حضور «پل پاتریک»، رئیس سازمان SRG درباره وضعیت مسیحیان در خاورمیانه و عراق و راهکارهای باقی نگه داشتن آن‌ها در منطقه و عدم مهاجرت‌شان رایزنی کرد.

حکیم در ادامه با بیان اینکه مسیحیان یک قشر متمایزی هستند که بر اساس تعداد جمعیت‌شان مورد قیاس قرار نمی‌گیرند، تاکید کرد: باید از این قشر و دیگر طیف‌هایی که مورد ظلم گروه تروریستی داعش قرار گرفتند، حمایت کرد و با آنان رفتار منصفانه‌ای داشت.

رهبر جریان حکمت ملی در پایان بر حمایت از آوارگان استان نینوا و اهمیت پشتیبانی بین‌المللی و بشردوستانه از آنان برای حفظ این تنوع در عراق تاکید کرد؛ زیرا این کشور همواره به حضور تنوع جمعیتی خو گرفته است و این امر یکی از ویژگی‌های مهم عراق بوده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =