دانشگاه آزاد اسلامی خلأ آموزشی و فرهنگی شهرهای سیستان و بلوچستان را پُر کند

فرمانده جدید سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بر پرکردن خلأ آموزشی و فرهنگی شهرهای مختلف این استان توسط دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  سردار احمد شفائی در دیدار سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان باید خلأ آموزشی و فرهنگی در شهرهای مختلف پرکند، اظهار کرد: از ظرفیت‌های کمی و کیفی، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه برای تخصص‌های خاص استفاده  خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های آموزش ارزنده‌ای برخوردار است، افزود: با استفاده از ظرفیت‌های استادان هیئت علمی این دانشگاه می‌توان اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را در استان سیستان و بلوچستان عملیاتی کرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان شرایط اقتصادی جامعه را به دلیل کمبودهای معیشتی شایسته نظام مقدس اسلامی ندانست و اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونا می‌توانیم از ظرفیت‌های مشترک برای کمک به مدافعان سلامت اقدام کنیم و باید در این شرایط با همکاری و مشارکت دانشگاه کمک به نیازمندان را در اولویت‌های کاری خود قرار دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، در پایان جلسه لوح سپاسی به رسم یادبود به سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی توسط سلطانعلی میر دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

2

انتهای پیام/

کد خبر: 1081253

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =