دانشگاه علوم انسانی_اسلامی با هدف نخبه پروری ایجاد می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: دانشگاه علوم انسانی اسلامی با هدف نخبه گزینی و نخبه پروری ایجاد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام حسن خیری در جلسه هم اندیشی با مسئولین استان مرکزی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد اظهار کرد: در کلاسهای دروس دانشگاهی که از لحاظ کمیت محدود هستند می توان با هم افزایی لازم و برگزاری کلاسهای درس مشترک بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم و استان مرکزی در مسیر کاهش هزینه های مالی و سهولت در انتخاب اساتید گام های موثری برداشته شود.

حجت الاسلام خیری با اشاره به لزوم تعامل فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی قم و استان مرکزی افزود: با توجه به ظرفیت هایی که در استان قم وجود دارد می توانیم با یک تبادل فرهنگی موثر با استان مرکزی و کاهش کمیت کار، کیفیت فرهنگی و آموزشی  را گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد: باید کارهای فاخر فرهنگی تولید  و در فضای مجازی منتشر گردد. طرح تعاون می تواند مصداق کار فرهنگی باشد.

حجت الاسلام خیری با اشاره به راه اندازی دانشگاه علوم انسانی اسلامی در قم با هدف نخبه گزینی گفت: در ایجاد دانشگاه علوم انسانی اسلامی بر نخبه گزینی و نخبه پروری تاکید داریم.

وی گفت: هم افزایی ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی قم و استان مرکزی می تواند در برگزاری همایشهای تخصصی مفید و مثمر ثمر باشد.

حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری های موثر میان دانشگاه آزاد اسلامی قم و استان مرکزی با ارائه گزارشی بر اجرای طرح های مشترک فیمابین تاکید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =