به صحت مستندات علیه پرسپولیس باور داریم

باشگاه النصر عربستان از شکایت خود به دادگاه حکمیت ورزش، در موضوع استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید خود خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (دوشنبه) رسماً اعتراض باشگاه النصر عربستان به حکم کمیته انضباطی و اخلاقی این کنفدراسیون را تأیید و پرسپولیس، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ معرفی شد.

پس از این موضوع، رسانه‌های عربستانی خبرهایی مبنی بر قصد باشگاه النصر برای مطرح کردن این پرونده در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) منتشر کردند که این باشگاه با بیانیه‌ای که صادر کرد، مهر تأییدی بر این اخبار زد.

در بیانیه النصر آمده است: با توجه به مصوبه هیئت‌مدیره باشگاه النصر برای حفظ حقوق قانونی باشگاه که توسط قوانین و آیین‌نامه‌ها تضمین شده، و به خاطر باور داشتن به صحت مستندات اعتراض علیه باشگاه پرسپولیس ایران، باشگاه مراحل تشکیل پرونده برای ارائه به دادگاه حکمیت ورزش را طبق مفاد آیین‌نامه آغاز کرد. این در حالی است که AFC درخواست تجدید نظر توسط باشگاه النصر به تصمیم کمیته انضباط و اخلاق را رد کرد.

باشگاه النصر نسبت به استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید خود، در دیدارهای متمرکز لیگ قهرمانان آسیا در قطر اعتراض و به کمیته انضباطی و اخلاق AFC شکایت کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =