رتبه برتر واحدهای استان هرمزگان در حوزه مالی و جذب دانشجو

مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌های امنای استانی، , واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان را در کسب رتبه برتر مالی و جذب دانشجو ، جز واحدهای سرآمد کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مجید مشکینی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور رئیس استانی این دانشگاه، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس دبیرخانه هیات امنای این دانشگاه در استان و همچنین روسای واحدها و مراکز و همچنین روسای شورای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برگزار شد، گفت: کلنگ‌زنی دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد در شرق استان هرمزگان فرصت های خوبی را پیش روی جوانان این منطقه می‌گشاید و منجر به رشد و توسعه این منطقه کم توسعه یافته شود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای خصلت ذاتی رویش است که در طول چهار دهه فراز و نشیب های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم های ناجوانمردانه کشورهای مستکبر، توانسته با قدرت عمل کند و منشا خیر و برکت در کشور باشد.

مشکینی با بیان اینکه هیچ موفقیتی بدون مشارکت همه جانبه ارکان آن مجموعه اتفاق نمی‌افتد، گفت: امروز افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در ورود به متن جامعه، حاصل تلاش همه جانبه کارکنان، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه سامانه آموزشیار یک سامانه یکپارچه و جامع است که البته دارای برخی ایرادات نیز هست که توسط متخصصان این حوزه در حال اصلاح است، تصریح کرد: این سامانه جامع می تواند تمام ماژول های آموزشی، مالی، پژوهشی و... را در بر گرفته و تمام داده های به‌روزرسانی شده را منعکس کرده و قابلیت نظارت آنی بر تمام فرایند این سیستم را دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند دانشگاه می تواند منشاء همه تحولات باشد، یادآوری کرد: استان هرمزگان از ظرفیت های بالقوه و بالفعل بالایی برخوردار است که شناسایی منابع و پتانسیل های مغفول در کنار مهارت آموزی جوانان دانشگاهی می تواند راهگشای خوبی برای رشد و توسعه استان باشد.

 مشکینی، حمایت از پروژه های درآمدزای استان را از اولویت های اصلی این دانشگاه دانست و افزود: با توجه به سیاست های دانشگاه در راستای گام برداشتن به سوی توسعه همه جانبه، پروژه های درآمدزا و محصولات شرکت های دانش بنیان که منجر به تولید ثروت به این دانشگاه می شوند از حمایت های ویژه ای برخوردار خواهند شد.

در ابتدای این جلسه، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به کلنگ‌زنی دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد، گفت: با کلنگ‌زنی دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد بارقه ای از امید در چشم و دل مردم این منطقه نمایان ساخت که این مهم نویدبخش آینده‌ای روشن و رو به تکامل را برای توسعه علمی، پژوهشی و ... این منطقه رقم خواهد زد.

کامرانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان و مصوبات هفدمین جلسه هیات امنای استان هرمزگان، اظهار داشت: پیگیری مصوبات جلسه هیات امنا با جدیت در حال پیگیری است که راه‌اندازی مرکز تحقیقات و پرورش میگو در قشم و بندرعباس، اجرای طرح بوم گردی در جزیره هرمز، تولید بذر هیبریدی در فازهای 2 و 3 ، احداث گلخانه های تولیدی، تاسیس پژوهشکده و مرکز تحقیقات دریایی و آبزی پروری از مهمترین برنامه های در حال اجراست .

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مدیریت، به خصوص حوزه های اقتصاد دریامحور، علوم مدیریت دریایی و گردشگری، مرکز تحقیقات کشاورزی، ارز دیجیتال، تعمیر شناورهای سنگین دریایی نیز فعالیت های در حال انجام است که در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از افزایش 20 درصدی جذب دانشجو در این استان خبر داد و گفت: کسب رتبه های مالی و آموزشی قابل تقدیر است و این افتخار ، حاصل تلاش همه همکاران در استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081284

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =