بازگشت به برجام اشتباه است

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن روز دوشنبه گفت بازگشت به توافق هسته‌ای ایران اشتباه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «ران درمر»، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا گفته دولت «جو بایدن» در صورت بازگشت به برجام مرتکب اشتباه شده است.

ران درمر این اظهارات را امروز دوشنبه در نشستی با حضور وزرای خارجه امارات و بحرین مطرح کرده است.

طبق گزارش آکسیوس، سفیر رژیم صهیونیستی گفت دولت جو بایدن باید واقعیت‌های موجد در خاورمیانه را در نظر بگیرد و نگاهش به این باشد که به جای بازگشت به برجام، چطور می‌تواند اسرائیل و جهان عرب را به هم نزدیک‌تر کند.

درمر خطاب به آمریکا گفت: «با متحدانتان در منطقه هم‌نشینی کنید. با ما در خصوص رسیدن به موضعی مشترک در خصوص ایران، نه تنها در خصوص مسائل هسته‌ای بلکه در خصوص ستیزه‌جویی‌های ایران در منطقه گفت‌وگو کنید. این کار، نسبت به تعامل با ایران، آمریکا را در وضعیت بهتری قرار خواهد داد.»

 بعد از پیش‌بینی پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا توسط رسانه‌ها،   بنیامین نتانیاهو، خط موضع‌گیری اعضای حزب لیکود در خصوص پیروزی جو بایدن را مشخص کرده است.

طبق گزارش رسانه‌ها، اعضای حزب لیکود باید در موضع‌گیری‌های خود این خط را دنبال کنند: «امیدواریم بایدن سیاست خارجی ترامپ از جمله سیاست آمریکا در قبال ایران و پیشبرد عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و کشورهای عربی را دنبال کند».

انتهای پیام/

کد خبر: 1081297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =