مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

بیستمین دوره مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷ آذرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  بیستمین دوره مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷ آذرماه به صورت مجازی توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر این دانشگاه و با حمایت شرکت تپسل برگزار می‌شود.

این مسابقه یکی از معتبرترین مسابقات دانشگاهی در حوزه برنامه‌نویسی و تفکر الگوریتمی است که هر ساله توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و در راستای آمادگی و انتخاب تیم‌های برتر برای حضور در مسابقات کشوری برگزار می‌شود.

ارتقا سطح علمی و مهارتی دانشجویان در زمینه الگوریتم و برنامه‌نویسی، تقویت روحیه‌ همکاری تیمی در بین دانشجویان، پرورش خلاقیت و نوآوری در تولید برنامه‌های نرم‌افزاری جدید، تقویت عملکرد و توانایی دانشجویان برای حل مسائل در زمان محدود، ایجاد آمادگی و مهارت‌سنجی دانشجویان برای ورود به بازار کار و تقویت ارتباط بین بخش صنعت و خدمات حوزه فناوری اطلاعات با دانشگاه از اهداف این مسابقه است.

امسال برای نخستین بار بخش دانش آموزی نیز به این مسابقه افزوده شده است که این تیم‌ها در بخشی جدا با یکدیگر مسابقه می‌دهند و از بین آن‌ها تیم‌های برتر انتخاب می‌شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقه می توانند به نشانی اینترنتی icpc.aut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =