منافع برخی از مسئولان در سازش با غرب تامین می‌شود

منافع برخی از مسئولان یا جریانات سیاسی در سازش کشور با غرب و آمریکاست؛ در نتیجه این افراد همواره تلاش دارند تا تنور سازش و مذاکره را در دولت داغ نگه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از مسئولان یا جریانات سیاسی به دنبال سازش و مذاکره با هر پیش شرطی با غرب و آمریکا هستند که این موضوع هیچ گاه خواسته مردم نیست. مذاکره باید ختم به پیشرفت و رشد کشور شود و نه اینکه ذلت را به جامعه تحمیل کند.

میلاد پاسدار در گفتوگو با ایسکانیوز درباره مذاکره ایران با کشورهای اروپایی و آمریکا بیان کرد: مردم خواهان مذاکره توام با ذلت نیستند و نوعی از مذاکره و سیاست بین‌الملل را می‌پسندند که باعث پیشرفت، عزت، رفاه و آزادی جامعه باشد. 

وی ادامه داد: مردم از دولتی که در سال 1400 امور کشور را به دست خواهد گرفت انتظاردارند تا عزت کشور را فدای مذاکره و سازش نکند و مشکلات کشور را با نگاه درون‌زا حل کنند.  همان گونه که از مجلس یازدهم شورای اسلامی این مطالبه را دارند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان مطرح کرد: متاسفانه منفعت برخی از مسئولان یا جریانات سیاسی در سازش کشور با غرب و آمریکا است که در نتیجه این افراد همواره تلاش دارند تا تنور سازش و مذاکره را در دولت داغ نگه دارند.

وی با تاکید بر ایجاد اعتماد و اتحاد در جامعه عنوان کرد: این 2 رکن می‌تواند جامعه را به سوی توسعه پیش ببرد در نتیجه در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هر کدام از جریات سیاسی که برگزیده مردم شوند باید برای تحقق این اعتماد و اتحاد بین مردم تلاش کنند.

پاسدار اضافه کرد: اتحادی ملی به افرادی که قصد دارند کشور را به سوی عقب برانند یا مستعمره غرب و آمریکا کنند؛ قرار دارد. 

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دوگانگی شعار عدالت و آزادی  عنوان کرد: مردم از این دوگانگی خسته شده‌اند و معتقدند که آزادی و عدالت مقابل یکدیگر قرار ندارند بلکه در کنار هم و در یک راستا هستند.

وی افزود: مسئول یا جریان سیاسی که آزادی را سرلوحه فعالیت خود قرار می‌دهد و با مقوله عدالت بیگانه است در واقع به آ زادی اعتقاد ندارد و همچنین اگر مسئولی شعار عدالت سر می‌دهد ولی آزادی اعتقاد ندارد؛ مفهوم عدالت را نیز به درستی متوجه نشده است.

پاسدار با انتقاد از شعارهای توخالی دولتمردان آمریکا یادآور شد: رئیس جمهور آمریکا همواره شعار اقتصاد آزاد را سر می‌دهد اما در واقعیت نظارت همه جانبه و فرماندهی نسبت به اقتصاد آمریکا و جهان به خصوص کشورهای جهان سوم دارد. همچنین شعار آزادی اقتصادی را جزء یک شعار فریبکارانه برای اینکه مردم جذب مکاتب مقابل امپریالیسم نشوند؛ استفاده می‌کند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1081324

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =