حمایت از انجمن‌های دانشجویی رسالت اصلی باشگاه پژوهشگران است

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهر قدس گفت: رسالت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شناسایی، جذب و پرورش استعدادها بوده که در این راستا وظیفه ما حمایت از انجمن های دانشجویی در راستای افزایش توانمندی آنان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اولین جلسه توجیهی کارآموزی دادسرای نظام پزشکی غرب استان تهران به همت انجمن علمی دانشجویی حقوق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ،گروه حقوق و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، باحضور زهرا خلج رئیس باشگاه و شهریار موسوی نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی غرب استان تهران، سروش معاون نظارت سازمان نظام پزشکی غرب استان تهران، علیرضا مظلوم معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد، حسین منوری سرپرست انجمن حقوق، مهشید خواجه‌وند سرپرست دانشجویی انجمن علمی حقوق در سالن کنفرانس دانشکده علوم پایه و با حضور جمعی از دانشجویان عضو انجمن برگزار شد.

زهرا خلج، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهر قدس گفت: تفاهم نامه میان دو سازمان نظام پزشکی غرب استان تهران و دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس یکی از اقدامات ارزشمند در راستای تعامل بیشتر دانشگاه و سازمانها است که به طور ویژه به مبحث کارآموزی دانشجویان رشته حقوق به منظور آشنایی با محیط قضایی طراحی شده است تا فرصتی برای یادگیری و بکارگیری دانش و آموخته های علمی ایشان و کسب تجربه بیشتر فراهم شود.

خلج افزود: رسالت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شناسایی، جذب و پرورش استعدادها بوده که در این راستا وظیفه ما حمایت از انجمن های دانشجویی در راستای افزایش توانمندی آنان است. وجود خلا موجود در کشور در حوزه حقوق پزشکی باعث شد این تفاهم نامه منعقد و نقطه شروعی برای ارتباط بیشتر دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد واحدهای شهرقدس، صفادشت و ملارد با سازمان نظام پزشکی باشد.

شهریار موسوی نژاد ریاست سازمان نظام پزشکی غرب استان تهران نیز این اقدام را علمی، پرکاربرد و بسیار ارزشمند نامید و به نقش مهم دانشجویان حقوق در دادسرای نظام پزشکی، جلسات رسیدگی و تحلیل پرونده های حقوقی نیز اشاره کرد.

در پایان  جلسه  دانشجو مهشید خواجه‌وند، نماینده و سرپرست دانشجویی انجمن علمی حقوق ضمن قدردانی از حمایت های به عمل آمده طی مراسمی سوگندنامه ای به جهت تعهد به عمل کارآموزی در دادسرای نظام پزشکی غرب استان تهران مبتنی بر تعهد، صداقت و پشتکار را به همراه سایر دانشجویان انجمن قرائت نموده و درخواستهای دانشجویان حقوق توسط سرپرستان گروههای کارآموزی تحویل و مورد بررسی قرارگرفت.

در آیین  پایانی مراسم، دفتر جدید انجمن حقوق توسط مسئولین حاضر در جلسه افتتاح شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081354

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =