آموزش غیرحضوری، فعالیت‌های تشکیلاتی را تحت تأثیر قرار داده است

بیماری کرونا و حضور نداشتن دانشجویان در دانشگاه‌ها، مشکلات جریان دانشجویی برای فعالیت را بیشتر کرده که این معضلات برای فعالان دانشجویی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نمود بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، برگزار نشدن انتخابات تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری باعث افت و کاهش فعالیت تشکل‌ها شده است چراکه بسیاری از اعضا فارغ التحصیل شدند و امکان فعالیت ندارند.

علی جعفری در گفت‌وگو با ایسکانیوز  با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی در دوران کرونایی با مشکلات فراوانی مواجه هستند، گفت: فعالان دانشجویی در شرایط مساعد برای فعالیت و انجام امور مرتبط با کادرسازی و کارهای تشکیلاتی با مشکلاتی مواجه بودند که بیماری کرونا و برگزای کلاس‌های درس به صورت آنلاین به این مشکلات دامن زده است.

وی به فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: تشکل دانشجویی آرمان  واحد علوم پزشکی تهران برای انجام فعالیت‌های خود از سوی اداره کل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان واحد حمایت نمی‌شود و این موضوع باعث کاهش فعالیت‌ها از لحاظ کیفی و کمی شده است.

دبیر تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ادامه داد: تشکل آرمان برای فعالیت‌های خود با مشکلات مالی مواجه است و پیگیری تامین بودجه مراسمات از دانشجویان زمان و انرژی می‌گیرد که گاهی آنها از برگزای مراسم یا فعالیت‌ها منصرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه هنوز انتخابات تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی انجام نشده است، گفت: اداره تشکل‌های دانشجویی اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت چند ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز نتوانسته سامانه‌ای برای برگزاری انتخابات مجازی تشکل‌ها معرفی کند. 

به گفته جعفری، برگزار نشدن انتخابات برای تشکل‌های دانشجویی مشکلاتی را ایجاد کرده چراکه بسیاری از اعضای اصلی شورای مرکزی تشکل‌ها فارغ التحصیل شدند و طبق قانون نمی‌توانند فعالیت داشته باشند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره جذب دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی 99 عنوان کرد: متاسفانه غیرحضوری بودن مراحل ثبت نام دانشجویان، حضور نداشتن دانشجویان در دانشگاه و برگزار نشدن انتخابات و تعیین اعضای اصلی تشکل‌ها از عوامل اصلی جذب اندک تشکل آرمان در مهرماه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =