دستگاه ضدعفونی کننده با امواج فرابنفش (فرما) تولید شد

شرکت نوین صنعت مرزگستر به عنوان هسته فعال مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران ‌شرق، موفق به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده با امواج فرابنفش (فرما) شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، شرکت نوین صنعت مرزگستر به عنوان هسته فعال مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران ‌شرق، موفق به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده با امواج فرابنفش (فرما) شد.

این دستگاه جهت ضدعفونی تجهیزات خانگی، اداری و آزمایشگاهی که قابلیت ضد عفونی با محلول های شیمیایی را ندارند، تولید شده است. این دستگاه مبتنی بر نور ماوراء بنفش بوده و پس از برخورد نورUVC به ساختار ویروس به دلیل حساسیت طیفی DNA و RNA ویروس‌ها به این ناحیه از طول ‌موج (۵/۲۵۳)، سبب از بین رفتن پروتئین ویروس یا باکتری شده و آن را بی‌اثر می‌ کند.

 دستگاه ضدعفونی کننده فرابنفش فرما با انجام تست صحت عملکردی، موفق به کسب گواهی استاندارد اروپایی CE، ISO۹۰۰۱ و همچنین دریافت مجوز تولید، طراحی و مونتاژ دستگاه، از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

گفتنی است، دستگاه فوق قابلیت ضدعفونی کردن تجهیزات ادارای، تجهیزات آرایشگاهی مانند ریش تراش، قیچی، شانه و ...، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، تجهیزات صنعتی و ابزارآلات، وسایل خانه و ابزار آشپزخانه مانند ظروف، پارچه و ...، وسایل شخصی مانند تلفن همراه، مسواک و ...، انواع کاغذ، مقوا، اسکناس و کلیه اشیاء فلزی، چوبی و پلاستیکی، همچنین مواد غذایی را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، این دستگاه توسط حسین طالب مدیر عامل شرکت نوین صنعت مرز گستر و یاسر محمودی عضو هیئت مدیره شرکت، در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران ‌شرق طراحی و ساخته شده است.

مشخصات فنی محصول شامل سیستم تایمر زمانی از ۳ ثانیه تا ۲۱ دقیقه، توان مصرفی ۸ وات ( کم مصرف )، ورودی ۲۲۰ ولت، جنس بدنه از ورق گالوانیزه، شیشه جاذب اشعه فرابنفش، کاربری آسان و طول × ارتفاع × عمق ( ۵۰ × ۳۵ × ۴۲ سانتی‌متر ) می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =