مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان برای ابد به مرزهای صلح و دوستی تبدیل شده‌اند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به پیام دوستی الهام علی اف عنوان کرد: ریشه‌های مشترک تاریخی، فرهنگی و دینی ایران و جمهوری آذربایجان مرزهای دو کشور را برای ابد به مرزهای صلح و دوستی تبدیل کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو امشب (سه‌شنبه) در توئیتی و در واکنش به اظهارات الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان که در بازدید از مرز ایران و جمهوری آذربایجان از این مرز تحت عنوان مرزی دوستی یاد کرده، عنوان کرد: ریشه‌های مشترک تاریخی، فرهنگی و دینی ایران و جمهوری آذربایجان مرزهای دو کشور را برای ابد به مرزهای صلح و دوستی تبدیل کرده است.

«الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان مهر ماه سال جاری در گفت‌وگوی تلفنی با حسن روحانی رئیس جمهور ایران گفته بود: امنیت ایران را امنیت آذربایجان می‌دانیم.

رئیس جمهور آذربایجان رابطه با ایران را برای کشورش دارای جایگاه راهبردی خوانده و افزوده بود: روابط دوجانبه در سال‌های اخیر همواره رو به گسترش بوده و باکو از توسعه این روابط استقبال می‌کند.

علی اف همچنین در زمان دریافت استوارنامه سید عباس موسوی بر توسعه و ارتقای روابط حسنه و مناسبات دوستانه بین دو کشور همسایه تاکید کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =