ماجرای پرونده ارزی سرمربی پیشین استقلال/کار به شکایت کشیده می‌شود؟

یک نماینده مجلس با اتهامی که به سرمربی پیشین استقلال وارد کرد، پرونده جدیدی را برای وی گشود که ممکن است کار را به دادگاه بکشاند تا مشخص شود مجیدی از «ارز» دولتی منفعتی برده است یا خیر.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فرهاد مجیدی که پس از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال بدون تیم مانده است، در تازه‌ترین اتفاق با اتهام یکی از نمایندگان مجلس مواجه شده که او را وارد ماجرای جدیدی کرده و این امکان مطرح شده که کار به شکایت کشیده خواهد شد.

ماجرا از آن شروع شد که احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «پیشنهاد کوپنی شدن کالاهای اساسی برای دسترسی عموم مردم با قیمت مناسب داشتم که معمولاً با مخالفت دولتی‌ها مواجه شده چون این ارز ۴۲۰۰ تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمی‌رسد.آقای فرهاد مجیدی فوتبالیست مشهور ۹ بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.»

پس از انتشار این توئیت که طبیعتاً اتهام عجیب به سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال بود، فرهاد مجیدی پاسخ وی را داد و با رد این اظهار نظر تاکید کرد از این نماینده مجلس به دادگاه شکایت خواهد کرد. مجیدی در پاسخ به این اتهام عنوان کرد: «دروغ می‌گویند تا وایرال بشوند. آدرس غلط می‌دهند تا برای اندکی شهرت، مردم را مقابل دزدی‌ها و اختلاس‌ها فریب بدهند. البته ما در اطراف فوتبال و استقلال با این بی‌اخلاقی‌ها آشنا هستیم و اگر نظارتی بود، با مدیران حقه‌بازی که حالا تمام دروغ‌هایشان ثابت شده، برخورد قاطعانه می‌کردند.

وقتی جریمه دروغگویی در مملکت ما ارزان و پاداش صداقت ناچیز شده است، نماینده مجلس هم به خودش اجازه می‌دهد که هر ادعای بی‌اساسی را مطرح کند. هیچ وقت در ایران شرکت و فعالیت بازرگانی نداشته‌ام، هرگز حتی یک ریال (دلار) ارز دولتی نگرفته‌ام و علیه این فرد اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد.»

در حالی که مجیدی به طور کامل منکر دریافت حتی یک دلار ارز دولتی شد، نماینده مردم قم در مجلس توئیت جدیدی را در واکنش به این اظهار نظر سرمربی پیشین استقلال منتشر کرد و نوشت: «آقای فرهاد مجیدی نسبت به خبر ارز ۴۲۰۰ تومانی در واکنشی عجولانه تکذیب و تهدید به شکایت کردند. حال بفرمایند علت مراجعه ایشان در تاریخ‌های ۲۸ و ۳۱ تیرماه ۹۹ به دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت چه بوده؟ تا بقیه مطالب و اسناد را پس از شکایت ایشان به دادگاه ارائه نمایم.»

به دنبال این شفاف سازی و پرسشی که امیرآبادی مطرح کرد، سرمربی پیشین استقلال فعلاً سکوت کرده و پاسخی به آن نداده است. با توجه به اتهامی که مجیدی وارد شده به نظر می‌رسد این ماجرا ادامه داشته باشد و سرمربی پیشین آبی‌پوشان کار را به شکایت بکشاند تا بتواند از اعتبار خودش و تکذیبی که عنوان کرده دفاع کند.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1081403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =