سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب شد

رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان با پذیرش استعفای منصوره السادات صادقی، مدیرکل سابق دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا را به عنوان سرپرست این دفتر منصوب کرد.

در بخش ابتدایی حکم ابلاغی آمده است:نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید. رجا واثق دارم که بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی‌ها و برنامه‌های راهبردی سازمان در توسعه و ارائه خدمات مشاوره و سلامت روان و جسم به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، گام‌های مؤثر و مفیدی برخواهید داشت.

همچنین صدیقی در نامه جداگانه‌ای از خدمات و تلاش‌های منصوره السادات صادقی، مدیرکل سابق دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است مجید صفاری نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور با مرتبه استادی در رشته روان شناسی اجتماعی است و تالیف، ترجمه، ویراستاری و نقد علمی ۳۵ عنوان کتاب دانشگاهی را برعهده داشته است.

 صفاری نیا سابقه اجرایی خدمت به عنوان مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور، رییس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور، سرپرست حوزه هنری سازمان بهزیستی و ریاست انجمن روان شناسی اجتماعی ایران به مدت چهار دوره در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =