عملکرد موفق دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در راستای ترویج ارزشهای دفاع مقدس موفق عمل کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام علی لقمان پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اولین مرکز آموزش عالی سطح کشور است که توانست 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس را به صورت انتخابی و الزام به واحد های دانشگاهی آزاد اسلامی سراسر کشور ابلاغ کند که بسیار کار ارزشمندی است.

حجت الاسلام لقمان پور با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قم تا کنون در اشاعه و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در بین مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان قم عملکرد موفقی داشته است افزود: اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تفاهم نامه دارد اما دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای دقیق مفاد تفاهم نامه منعقد شده با این اداره موفق بوده که الزام دانشجویان در انتخاب درس آشنایی با دفاع مقدس را می توان از آن جمله برشمرد.

وی همکاری دو جانبه دانشگاه و اداره کل حفظ و  نشر ارزشهای دفاع مقدس را همانند بال جهاد مقاومت و بال استادی برشمرد و گفت: مجمع حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه جهاد و مقاومت و استادان دانشگاه در حوزه استادی با یکدیگر همکاری دو جانبه دارند و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس را دنبال می کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قم علاوه بر ارائه 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس توانسته است با ایجاد رشته ادبیات پایداری در مقطع کارشناسی ارشد گام موثری در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بردارد.

وی از پذیرش دانشجو با راه اندازی مرکز علمی کاربردی در دو رشته امور فرهنگی در مقطع کاردانی و رشته روایتگری دفاع مقدس در مقطع کارشناسی که به همت اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ایجاد شده است گفت : اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اولین استانی است که از طریق علمی کاربردی دانشجو می پذیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081408

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =