۳۷۰ موضوع درباره آب در سامانه پژوهشیار بارگذاری شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در سامانه برنامه علمی آب که این دانشگاه متولی و مجری آن بوده ۳۷۰ موضوع مختلف درباره موضوعات آب مطرح و در سامانه پژوهشیار بارگذاری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، تفاهم‌نامه علمی ـ تحقیقاتی و قرارداد تحویل پساب خام آب و فاضلاب استان اصفهان در نشستی مشترک میان این شرکت و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان منعقد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این نشست گفت: این تفاهم‌نامه می‌تواند آغازی بر یک اتفاق مفید بین دانشگاه آزاد اسلامی و متولیان امور آب استان اصفهان باشد.

پیام نجفی اضافه کرد: این فرصت ایده‌آل برای به‌کارگیری ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود در دانشگاه برای مجموعه آبفای استان اصفهان و حضور پژوهشگران دانشگاهی برای کسب تجربه عینی در حوزه آب و فاضلاب است.

وی عنوان کرد: زمینه‌های همکاری بسیاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان آب و فاضلاب وجود دارد که رونق بخشیدن و بهره‌برداری حداکثری از برنامه علمی آب و برداشتن گام‌های مؤثر برای رفع بحران آب در کشور از جمله آنهاست.

طرح پویش چه ویژگی‌هایی دارد؟

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سامانه برنامه علمی آب که دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان متولی و مجری آن است، ۳۷۰ موضوع مختلف درباره موضوعات آب مطرح و در سامانه پژوهشیار بارگذاری شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رشته مرتبط موظفند در انتخاب موضوع پایان‌نامه خود مباحث و موضوعات مطروحه در این سامانه را مدنظر قرار دهند.

وی تأکید کرد: باید با استمرار اینگونه جلسات و انعکاس خواسته‌های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و طرح کردن این موضوعات به اثربخشی این برنامه علمی کمک کنیم.

نجفی با اشاره به اجرای طرح پویش و اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد استان اصفهان در صنایع و نهادهای مختلف تبیین کرد: طرح پویش، طرحی مفید با افقی درخشان و امیدوارکننده برای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان پایگاهی مناسب و بستری ایده‌آل برای همکاری و ورود به طرح پویش است، امیدوارم با اجرای این طرح و مساعدت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان شاهد تربیت نیروهای متخصص و کارآزموده باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =