تجلیل از کتابداران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

در هفته کتاب و کتابخوانی از کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در آیین تجلیل از کتابداران و مسئولان کتابخانه که با حضور جمعی از مدیران این حوزه در کتابخانه مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد  با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: اهمیت دادن به کتاب و کتابخوانی از جمله مسائل مهم  فرهنگی است که باید در دانشگاه با جدیت دنبال شود.

محمود صباحی زاده افزود: گسترش نشر کتاب و فراگیر شدن کتاب خوانی با هدف حفظ فرهنگ انسانی و اسلامی از رسالت های خطیری  است که باید با  اصلاح ساختاری و  تغییر افکار امروز قشر جوان  نسبت به کتاب با ایجاد شوق و ذوق  در آنها جامه عمل پوشانده شود.

این مسئول کتاب را وسیله ای برای حفظ ، سازماندهی و انتقال ذخایر فرهنگی و علمی به نسل‌های آینده یاد کرد و افزود: تثبیت کردن عادت خواندن کتاب و اشاعه این فرهنگ مهم  در بین افراد جامعه بویژه جوانان می تواند کشور را در رسیدن به اهداف خود که همان تمدن نوین اسلامی است یاری رساند.

در پایان این مراسم به پاس تلاش ها و خدمات ارزنده کتابداران و مسئولان کتابخانه این واحد دانشگاهی با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =