شب سیاه ژرمن ها/ نویر نگون بخت

آلمان ها شب گذشته، شکست سنگینی را در مقابل اسپانیا تجربه کردند و از لیگ ملت های اروپا حذف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)،اسماعیل دهقانی؛ در شبی که نویر برای 96 مین بار برای ژرمن ها به میدان می رفت تا رکورد دار دروازه بانی تیم ملی آلمان شود، هرگز فکر نمی کرد که بعد از مسابقه و شب رسیدن به این جور رکورد شیرینی را در آینده باید به عنوان تلخ ترین شب ورزشی خود یاد کند. یک شب سیاه هم برای نویر هم برای فوتبال آلمان. 
هرچقدر که فوتبال آلمان در سطح باشگاهی عالی عمل می کند و بایرن مونیخ بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همچنان در مسابقات اروپایی می تازد، تیم ملی آلمان این روزها حال و روز خوشی ندارد و نمایش ضعیفی در مسابقات داشته است.

شب برد تاریخی 

همه می دانستند آلمان شب سختی مقابل اسپانیا سرحال انریکه خواهد داشت ولی هیچکس فکر نمی کرد نتیجه ای این چنین فاجعه بار رقم بخورد.
اسپانیا با گل های آلوارو موراتا(17)، رودریگو(38) و اویارزابال(89) و هت تریک فران تورس(33،55،72)، ژرمن ها را در هم کوبیدند.
این سنگین شکست آلمان در 90 سال اخیر بود و یک شب غم انگیز و سرشار از سرمشاری برای آلمان و شبی شیرین با بردی تاریخی برای فوتبال اسپانیا.

 یو آخیم لو_آلمان؛ نزدیک به خط پایان 

تیم آلمان در شب گذشته یک تیم بی برنامه و پر از ضعف در تمامی خطوط ظاهر شد و حتی این شکست پر گل را نمی شود گردن عملکرد ضعیف خط دفاع یا حتی نویر انداخت، چرا که کل تیم ضعیف ظاهر شدند و حتی اگر بازی ادامه پیدا می کرد، چه بسا که نتیجه ای فاجعه بارتر و حتی با اختلاف گل دورقمی رخ می داد.
هرچند که یوآخیم لو در کنفرانس بعد از بازی دوباره با کلمات به خوبی بازی کرد و از کلمه" بعد از ظهر سیاه" برای توصیف بازی استفاده کرد، اما همه مقصر شکست را سرمربی تیم می دانند و با توجه به عملکرد ضعیف اخیر تیم آلمان و شکست سنگین دیشب یوآخیم لو به خط پایان خود با تیم ملی آلمان رسیده است و حتی به اخراج از تیم ملی نزدیک می شود. چون که اتحادیه فوتبال آلمان، این عملکرد و شکست سنگین را تاب نمی آورد و شاید به زودی تصمیم های جدید و ویژه ای برای تیم ملی آلمان بگیرد.

کد خبر: 1081456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =