نحوه فعالیت دانشگاه شهیدبهشتی در ۲ هفته محدودیت‌ کرونایی اعلام شد

مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه شهید بهشتی نحوه فعالیت‌های دانشگاه در دو هفته اول آذرماه همزمان با اعمال محدودیت‌های سراسری حاصل از شیوع ویروس کووید ۱۹ را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه شهید بهشتی نحوه فعالیت‌های دانشگاه در دو هفته اول آذرماه همزمان با اعمال محدودیت‌های سراسری حاصل از شیوع ویروس کووید ۱۹ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای ابلاغیه شماره ۱۸۴۵۴۸ مورخ ۲۸/ ۸/۹۹ مقام محترم وزارت عتف در خصوص چگونگی فعالیت دانشگاه از اول آذرماه به مدت دوهفته مطالب ذیل به استحضار می‌رسانیم.

براساس این اطلاعیه، کلیه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی کماکان بصورت غیر حضوری با جدیت ادامه می‌یابد، کارکنان دانشگاه در صورت نیاز، وظایف خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهند،حضور کارکنان برای انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی و تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی و دیگر موارد ضروری به تشخیص مدیران مافوق در محل کار الزامی است. مدیران محترم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که وقفه‌ای در فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و گیرندگان خدمت ضروری ایجاد نشود.

درصورت تغییر در وضعیت نحوه فعالیت و حضور کارکنان، از طریق سامانه‌های خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =