حمایت از ایده‌های خلاقانه و شرکت‌های دانش بنیان در واحد قزوین ستودنی است

دریادار دوم عبدالرضا دبستانی، فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) و تعدادی از مسوولان این مرکز آموزشی، از مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این بازدید ناصر حمیدی، سرپرست دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سخنانی ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به میهمانان، در گزارشی به عناوین، افتخارات و دست آوردهای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در کشور و جهان اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با داشتن مراکز تحقیقاتی مجهز و پیشرفته ای هم چون رباتیک، بتن، خودرو، مدیریت و بهره وری، مدرسه عالی بورس و استقرار بیش از 20 شرکت دانش بنیان و حضور استادان فرهیخته و دانشجویان خلاق و نخبه توانسته است در جهت توسعه علم و دانش و تولید محصولات کاربردی در کشور و جهان افتخارات بسیاری کسب کند.

 حمیدی ادامه داد: امیدواریم در آینده ای نزدیک با امضای تفاهم نامه ی همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همکاری های بسیار خوبی در زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی بین این دو دانشگاه صورت گیرد.

در ادامه عبدالرضا دبستانی، فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) ندسا در خصوص بازدید از این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از دانشگاه های پرافتخار و مطرح کشور بوده و حمایت از ایده های خلاقانه و شرکت های دانش بنیان در این دانشگاه ستودنی است.

وی افزود: از حمیدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که زمینه بازدید از این دانشگاه را فراهم کردند، بسیار سپاسگزار و قدردان هستیم؛ امیدواریم در آینده ای نزدیک همکاری بیشتری با این دانشگاه داشته باشیم.

در این بازدید هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حمیدی و میهمانان را همراهی کردند.

به گزارش ایسکانیوز؛ نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 64 به دستور امام خمینی (ره) و در دوران دفاع مقدس تاسیس شد. هم چنین دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) ندسا در سال 95 و در مرکز آموزشی زیباکنار در 150 هزار مترمربع احداث شد و در حال حاضر 180 مربی و هیات علمی و 3 هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه به تحصیل و فعالیت علمی می پردازند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081509

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =