توجه به معماری ایرانی-اسلامی در فعالیت‌های عمرانی دانشگاه/ دانشکده فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی قم با تاکید بر اینکه ایده ها باید سریع تر عملیاتی شود گفت: در فعالیت های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی باید معماری ایرانی اسلامی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام خسرو پناه معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استانی قم اظهار کرد پ: نگاه توسعه محور نسبت به استان قم وجود دارد لذا باید سریع تر ایده‌ها عملیاتی شود زیرا معتقدیم اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی قم در عرض هم قابل اجراست.

حجت الاسلام خسرو پناه تیم دکتر طهرانچی را متشکل از نیرو های جهادی و مخلص بر شمرد و با اشاره به اجرای طرح های مصوب در دو بخش عمرانی و محتوایی تاکید کرد: در فعالیت های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی باید معماری ایرانی اسلامی مدنظر قرار گیرد. 

وی با اشاره به راه اندازی دانشگاه علوم اسلامی انسانی در استان قم افزود: لازم است در راه اندازی دانشگاه علوم اسلامی انسانی استان قم به نحوی برنامه ریزی شود که این دانشگاه هم اسلامی ایرانی باشد و هم درآمد زا.
حجت الاسلام خسروپناه از اجرایی شدن دانشکده های حکمرانی و خانواده خبر داد و افزود: طراحی دانشکده های حکمرانی و خانواده به اتمام رسیده و در حال اجراست و راه اندازی دانشکده های فضای مجازی و اقتصادی در حال نگارش است.

وی مرکز مطالعات علوم اسلامی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی را پشتیبان محتوای سرفصل های مباحث ارائه شده در دانشگاه علوم اسلامی انسانی استان قم برشمرد و گفت: لازم است برای استفاده از تمامی ظرفیت های که در استان قم وجود دارد تیم های متعددی از سر فصل های مشخص تشکیل گردد تا نسبت به توسعه مدارس سما، استقلال دانشکده پزشکی و ایجاد دانشگاه علوم اسلامی انسانی  در استان قم گام های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =