نکونام و فکری روز سختی دارند/ اشتباهات داوران عمدی نیست

‌هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه استقلال و فولاد هر دو به دنبال کسب سه امتیاز هستند، گفت: محمود فکری و جواد نکونام تقابل سختی با یکدیگر دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ جواد شیرزاد در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر فولاد از هفته دوم لیگ بیستم گفت: فولاد توانسته با نکونام شرایط خوبی پیدا کند. آنها به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند و می‌خواهند در لیگ بیستم پرفروغ ظاهر شوند. نکونام به جوانانش اعتماد کرده و نشان داده که مربی بزرگی است. او کار خود را به خوبی بلد است و از تجربه بالایی هم برخوردار شده است. با توجه به اینکه فولاد در اهواز میزبان استقلال است آنها نمی‌خواهند بازنده این دیدار باشند زیرا تساوی در هفته اول دو امتیاز از تیم نکونام گرفته است و او به دنبال برد برابر استقلال است تا بتواند موقعیتش را در جدول بهبود ببخشد.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال هم گفت: آبی پوشان هفته اول را با موفقیت به پایان رساندند. پنجره نقل و انتقالاتشان باز شد و حالا محمود فکری می‌خواهد در هفته دوم هم به پیروزی دست پیدا کرده تا خود را به صدر جدول نزدیکتر کند. استقلال یک تیم بزرگ است و از بازیکنان جوان و با تجربه خوبی سود می‌برد. بنابراین روز جمعه باید شاهد یک بازی جذاب از دو تیم باشیم.

هافبک پیشین استقلال تاکید کرد: با توجه به تجربه بالای نکونام و فکری، آنها در مقابل هم روز سختی خواهند داشت و هر کدام که بتوانند از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند مطمئناً برنده این دیدار خواهند بود.

جواد شیرزاد در مورد اعتراض‌هایی که به داور این دیدار زاهدی فر شده است، گفت: یکی از حواشی فوتبال ما مسئله داوری است. همیشه شاهد این هستیم که تیم‌ها نسبت به قضاوت داور معترض هستند اما اشتباهات داوران عمدی نیست. بنابراین بازیکنان باید در زمین صبورتر باشند و دست از اعتراض بردارند زیرا هم تمرکز آنها برای پیروزی از بین می‌رود و هم داور نمی‌تواند یک قضاوت خود داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه به هفته‌های بعدی می رسیم مطمئناً تیم‌ها بهتر می‌شوند و بازی‌ها جذاب‌تر خواهد شد و باید امیدوار باشیم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود تا شاهد حضور چشمگیر تماشاگران در ورزشگاه باشیم زیرا فوتبال بدون تماشاگران جذابیت خاصی ندارد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1081522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =