چرا هیئت مدیره اجازه داد سعادتمند به ایتالیا برود؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مگر خلیل‌زاده زمان سفر سعادتمند به ایتالیا رییس هیئت مدیره استقلال نبود، پس چرا اجازه داد او به ایتالیا برود؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی فنونی‌زاده در خصوص حواشی ایجاد شده در باشگاه استقلال اظهار داشت: اول می‌خواهم درباره سفر سعادتمند به ایتالیا صحبت کنیم، مگر خلیل‌زاده زمان سفر سعادتمند به ایتالیا رییس هیئت مدیره استقلال نبود؟ چرا اجازه داد او به ایتالیا برود؟ مگر غیر از رییس هیئت مدیره کسی دیگری می‌توانست به سعادتمند اجازه سفر دهد؟

وی ادامه داد: حالا که استقلال یک جام را از دست داد آقایان می‌آیند در برنامه زنده علیه هم صحبت می‌کنند، زمانی که هوادار با از دست دادن جام اشک می‌ریخت چرا صحبت نکردید؟ چون منافعشان به خطر می‌افتاد و حالا که کار از کار گذشته علیه هم مدرک رو می‌کنند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: رییس هیئت مدیره نمی‌توانست به مدیرعامل بگوید الان زمان مناسبی برای سفر به ایتالیا نیست؟ فقط نام استراماچونی را مطرح کردند تا به اهداف خودشان برسند و یک جام را هم از استقلال گرفتند. در این میان این هوادارن هستند که خون‌دل می‌خورند، آنهم از دست کسانی که جایگاهشان در باشگاه استقلال نیست.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1081523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =