کلوپ: انتقادی از صلاح ندارم؛ با او حرف زده ام

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است محمد صلاح در قضیه شرکت در جشن عروسی برادرش و سپس ابتلا به ویروس کرونا مقصر نبوده است.

چند روز قبل بود که فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد محمد صلاح ستاره گلزن لیورپول به ویروس کرونا مبتلا شده و باید مدتی را در شرایط قرنطینه سپری کند. صلاح در جشن عروسی برادرش در مصر شرکت کرده بود و سپس تست کرونایش مثبت شد. صلاح شب گذشته با یک هواپیمای اختصاصی به لیورپول بازگشت و فعلا تا منفی شدن تستش باید در قرنطینه بماند. 

بسیاری از صلاح به خاطر شرکت در عروسی برادرش انتقاد کرده و او را به بی مسئولیتی متهم کرده اند اما یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با لستر از مهاجم مصری دفاع کرد.

کلوپ به خبرنگاران گفت:« صلاح احتمالا امروز برگشته و این چیزی است که شنیده ام. ما با او در ارتباط تنگاتنگ هستیم. در این مورد فعلا منتظریم تست او منفی شود. حال صلاح خوب است و خوشبختانه هیچ علائمی از بیماری ندارد. صادقانه بگویم که هیچ انتقاد علنی از صلاح به خاطر شرکت در جشن عروسی برادرش ندارم و گفتنی ها را به صورت خصوصی به خودش گفته ام. من صحبت با بازیکنانم را فاش نمی کنم.》

کلوپ ادامه داد:« تابستان که در آلمان بودم، یکی از دوستانم که از حضورم مطلع شده بود، جشن تولدش را به خاطر من جلو انداخت اما در آخرین لحظه تصمیم گرفتم نروم. در آلمان برگزاری تولد مجاز است. آن فقط یک جشن 50 نفره بود ولی تصمیم گرفتم شرکت نکنم. در برخی کشورها فشار اجتماعی برای شرکت در چنین جشن هایی بیشتر است و در مورد صلاح هم بحث ازدواج برادرش در میان بود. یک مراسم خاص و باید این نکته را مد نظر قرار داد.تمام بازیکنانم مسئولیت پذیر و منضبط هستند اما برخی مواقع اوضاع به سود شما پیش نمی رود و ابتلا به کرونا اتفاقی است که ممکن است برای هر کسی رخ بدهد. در این مورد قبلا با صلاح حرف زده ام و همه چیز بین مان خوب است.»

انتهای پیام /

کد خبر: 1081567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =