فکری: از هواداران استقلال عذر می‌خواهم

سرمربی استقلال می‌گوید بررسی صحنه‌های داوری دیدار با فولاد را به عهده کارشناسان می‌گذارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمود فکری بعد از شکست استقلال مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد.
سرمربی آبی ها در ابتدا گفت: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. از هواداران خوب استقلال عذرخواهی می‌کنم و به عنوان مسئول فنی استقلال این باخت را به گردن می‌گیرم.
وی ادامه داد: بازی خوبی انجام شد و بازیکنان دو تیم با تمام توان و انرژی خود بازی کردند. بازیکنان من می‌خواستند در این بازی برنده شویم ولی اتفاقاتی در بازی رخ داد که شاید زیبایی فوتبال به همین اتفاقات باشد.
سرمربی استقلال همچنین تاکید کرد: نشد که از بازی برنده بیرون بیایم، شاید این باخت در زمان خوبی رخ داد چون بازیکنان ما را هوشیارتر و باهوش تر می‌کند تا در بازی های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم و امتیازات را کسب کنیم.
فکری درباره داوری مسابقه با فولاد خاطرنشان کرد: دررابطه با داوری صحبت نکنم بهتر است. امیدوارم خود کارشناسان درباره داوری صحبت کنند و نظر بدهند. بازی پربرخورد و پرحاشیه‌ای بود. مسائلی روی نیمکت ها اتفاق افتاد. نمی‌خواهم وارد مسائل شوم. مسائل داوری را به عهده کارشناسان می‌گذاریم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا در ابتدای نیمه دوم تعویض نکرد، گفت: تشخیص ما بود که در ابتدای نیمه دوم تعویض نکنیم.
فکری در خبر نداشتنش از بیانیه باشگاه علیه داور افزود: فکر می‌کنم درباره با بازی صحبت کنیم بهتر است. درباره مسائل فنی باید حرف بزنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =