زیدان: تمدید با راموس؟ هر چه زودتر بهتر

زین الدین زیدان ابراز امیدواری کرد قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید تمدید شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید چند ماه دیگر به اتمام خواهد رسید و هنوز توافقی قطعی مبنی بر ماندن او در برنابئو حاصل نشده است. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ویارئال، تمدید قرارداد احتمالی سرخیو راموس را به سود باشگاه دانست و ایراز امیدواری کرد این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.

تمدید قرارداد سرخیو راموس: "ما همیشه علاقه داریم سرخیو راموس در ترکیب رئال مادرید حضور داشته باشد و هر چه زودتر امیدواریم قرارداد این بازیکن تمدید شود. این به سود همه است و راموس رهبر تیم محسوب می شود."

برنامه فشرده مسابقات: "من در مورد سلامتی بازیکنان و همچنین در مورد فوتبال صحبت می کنم و سلامتی بازیکنان مهم است. بحث فقط تمرین نیست و با برنامه فعلی هیچ زمانی برای ریکاوری وجود ندارد. تقویم همینگونه است و باید با این وجود همین بازیکنان برای موفقیت تلاش کنیم. تا پایان فصل کار دشواری پیش روی ما خواهد بود و پیش از این نیز در رابطه با این مسئله صحبت کرده ایم. شرایط در هر دیداری متفاوت است و می دانیم مسابقه دشواری در انتظارمان خواهد بود. نمی توانیم یک دقیقه استراحت کنیم، زیرا حریفان کار را برای مت به شدت دشوار خواهند کرد."

شرایط بازیکنان: "ادر میلیتائو فقط دو روز قبل تمرین کرده و باید ببینیم شرایط او چگونه پیش می رود. کاسمیرو و ادن هازارد نیز به صورت انفرادی و جدا از گروه تمرین کرده اند و ما باید مانند یک گروه فقط به دیدار بعدی در لالیگا فکر کنیم."

آینده رافائل واران: "او فروشی نبوده و بخشی از این باشگاه محسوب می شود. رئال مادرید خوش شانس است که وارران را جذب کرده و از نظر من و دیگر ارکان باشگاه او فروشی نخواهد بود."

انتهای پیام /

کد خبر: 1081576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =