حضور دانشجویان در دانشگاه شریف فقط در موارد ضروری امکان‌پذیر است

طبق محدودیت‌های تردد اعلام شده توسط ستاد کرونای دانشگاه، ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دانشگاه شریف در 2 هفته‌ آینده فقط در موارد استثنا امکان‌پذیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، با توجه به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند، محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور مصوب ۴۴‌مین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، از  یکم  تا  ۱۴ آذر ماه ۹۹ کلیه فعالیت‌های دانشگاه صنعتی شریف به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی با رعایت ملاحظات مندرج در بندهای زیر انجام خواهد شد.

کلیه فعالیت‌های آموزشی (شامل کلاس‌ها و جلسات دفاع از پایان‌نامه) به صورت مجازی ادامه خواهد یافت. در مواقع ضروری اعضای هیئت علمی که نیاز به استفاده از استودیوهای دانشگاه برای تدریس دارند، با هماهنگی مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه (elearning@sharif.edu) کماکان می‌توانند در استودیوهایی که این مرکز مشخص خواهد کرد، به تدریس خود ادامه دهند.

دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها در صورت تمایل می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به اسکان در خوابگاه‌ها ادامه دهند. در این مدت، توزیع وعده‌های غذایی دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها، در محل خوابگاه انجام خواهد گرفت.

کلیه جلسات و رویدادهای دانشگاه از قبیل شوراها و کمیته‌های دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و سمینارهای پژوهشی که به صورت مجازی امکان برگزاری دارند، طبق روال معمول برگزار خواهند شد.

افرادی که در مجتمع‌های خدمات فناوری و انجمن فارغ‌التحصیلان شاغل به کار هستند، امکان حضور فیزیکی در دانشگاه ندارند و به تناسب به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد. در موارد استثناء و ضروری حضور افراد شاغل در واحدهای مجتمع‌های خدمات فناوری به تشخیص و پذیرش مسئولیت استاد مربوطه و با تایید معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه برای زمان‌های محدود مجاز است. در این موارد لازم است، درخواست تقاضای مجوز حضور افراد، توسط استاد مربوطه از طریق سامانه اتوماسیون اداری به مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه جهت بررسی ارسال شود.

حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به سامانه‌های الکترونیکی، حفاظت فیزیکی، تأسیسات و ساختمان، فضای سبز و خدمات پشتیبانی مرتبط با دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها (شامل کارکنان ادارات امور خوابگاه، کارکنان و پیمانکاران امور تغذیه، مرکز بهداشت و پرسنل خدمات خوابگاهی)، با حداقل تعداد ممکن، بسته به اعلام مدیر واحد مربوطه و تایید معاونت اداری و مالی دانشگاه، ضروری است.

در مواردی که امکان انجام کار از طریق دورکاری فراهم باشد، جهت تداوم خدمات‌رسانی، با هماهنگی مدیران، کارکنان از طریق دورکاری به وظایف خود ادامه خواهند داد. چنانچه در مواقع ضروری انجام یا فراهم کردن مقدمات برخی از امور، نیاز به حضور در دانشگاه داشته باشد، کارکنان با نظر مدیر مربوطه و با تایید معاونت اداری و مالی به صورت موردی در دانشگاه حضور خواهند یافت.

در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است، افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود.  

همچنین با توجه به محدودیت‌های تردد اعلام‌ شده توسط ستاد کرونای دانشگاه، ورود دانش‌جویان تحصیلات تکمیلی به دانشگاه طی دو هفته‌ی آینده فقط در موارد استثنا و به تشخیص و پذیرش مسیٔولیت استاد راهنما و ریٔس دانشکده و تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای زمان‌های محدود امکان‌پذیر است.

دانش‌جویان تحصیلات تکمیلی ورودی ۹۶ و ۹۷ که تا ۳۰ دی‌ ماه از پایان‌نامه یا پیش‌نهاد پژوهشی خود دفاع می‌کنند و دانش‌جویان دکتری که به دلیل حساسیت و ماهیت تجربی پروژه، تاخیر در انجام آزمایش‌های تجربی آن‌ها امکان‌پذیر نباشد، می‌توانند درخواست خود را برای ورود به دانشگاه ارسال کنند.

ارسال درخواست از طریق سامانه‌ی آموزش منوی تحصیلات تکمیلی زیرمنوی «درخواست ورود به دانشگاه در تعطیلی‌های خاص» انجام‌پذیر است. درخواست‌ها پس از تایید توسط استاد راهنما، ریاست دانشکده و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برای حراست دانشگاه جهت صدور مجوز ورود ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =