مصدومیت ۱۷ مسافر در تصادف زنجیره‌ای پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت ١٧ نفر در پی تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و یک دستگاه نیسان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز در خصوص جزئیات تصادف زنجیره‌ای بلوار تندگویان تهران توضیح داد: ساعت ۱:۱۱ دقیقه بامداد امروز سه دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و یک خودرو نیسان در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان بعد از خیابان شقایق با یکدیگر برخورد کردند که در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مسافران داخل هر دو اتوبوس کم بوده و تعدادی از مسافران پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی به صحنه حادثه موفق به خروج از اتوبوس‌ها شده بودند، افزود: راننده و شاگرد راننده یکی از اتوبوس‌ها در قسمت داشبورد و پشت فرمان محبوس شده بودند که آتش نشانان با برش قطعات این دو نفر را خارج کردند. در نهایت بر اساس بررسی‌ها تعداد مصدومان ١٧ نفر شامل ۱۴ مرد و ۳ زن اعلام شد که همگی از یک اتوبوس بودند. خوشبختانه سایر خودروها مصدوم نداشتند.

سخنگوی سازمان اتش نشانی تهران با اشاره به زحمات پلیس راهور به جهت باز نگهداشتن بخشی از مسیر مسدود شده به علت تصادف ادامه داد: با کمک عوامل پلیس راهور خودروها به محل امن منتقل شدند و در ساعت ۲:۲۱ محل به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

ملکی ضمن اشاره به وضعیت بارندگی موجود و تذکر برای رفع نواقص خودروها علت این حادثه را عدم رعایت فاصله ایمنی بین خودروها دانست.

کد خبر: 1081584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =