بالا بردن قدرت تحلیل دانشجویان وظیفه مهم اساتید بسیجی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه استادان باید با شناخت  کلان از صحنه،  دشمن و اهداف او را تشخیص داده و برای ناکام گذاشتن دشمنان، طراحی‌های کلان انجام دهند، گفت: بالا بردن قدرت تحلیل دانشجویان وظیفه مهم استادان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین در نشست با اعضای‌ بسیج استادان استان بوشهر باتوجه‌ به بیانات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از استادان و به‌ویژه استادان بسیجی گفت: انتظاری که معظم‌له از استادان در جنگ نرم دارند، متفاوت‌تر از دیگران است و سطح خاصی از این انتظارات را بیان فرمودند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دانشجویان را افسران جنگ نرم و استادان را فرماندهان این جنگ معرفی فرمودند، اذعان کرد: افسر در این تعبیر نه به عنوان یک فرد بدون اختیار بلکه سربازی که باید اهل فکر، عمل، اجتهاد و بصیرت باشد و در صحنه جهادی فعالیت کند منظور است و پرورش و تربیت این افسر عرصه نبرد بر عهده استادان است.

این مسئول، بالا بردن قدرت تحلیل دانشجویان را یک وظیفه مهم استادان برشمرد و عنوان کرد: استادان باید با افزایش امیدواری و نشاط زمینه شکوفایی و نقش آفرینی دانشجویان را فراهم کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه کسانی که عضو بسیج می‌شوند بیشتر نیاز به‌مراقبت دارند، گفت: استادان باید در کلاس‌های درسی زمینه گفتگو میان منتقد و موافق در مورد مسائل مبتلابه کشور را فراهم سازند و با درک صحیح و افزایش توان علمی خود نسبت به مسائل، قدرت راهبری و رفع شبهات را داشته باشند. 

جهان‌بین با تأکید بر اینکه کسانی که ایمان دارند نه تنها نسبت به مشکلات نمی‌هراسند بلکه با شجاعت و صلابت خود موجب قوت قلب دیگران شده و صحنه و نتیجه را عوض خواهند کرد، توضیح داد: مهم‌ترین رکن بسیج استادان، شناسایی و حل مسائل، بصیرت بخشی برای بسیجیان و دیگر افراد و دفاع صریح، قاطعانه و عالمانه از انقلاب است.

وی افزود: دشمن با نابودی ایمان و امید در کشور به دنبال زمین‌گیر کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است. استادان نیز باید در نقطه مقابل با تبیین صحیح، دقیق و واقعی  مسائل، نگذارند نیروی فعال جامعه، منفعل و ناامید شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081591

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =