دستاوردهای انقلاب اسلامی نتیجه تفکر عاقلانه بسیج است

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پیامی به مناسبت هفته بسیج بیان کرد که تحولات جامعه اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی نتیجه تفکر عاقلانه و روحیات متقن بسیج است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران د انشجویی(ایسکانیوز)، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

در بخش ابتدایی این پیام آمده است: اسلام، نسخه‌ نجات بخش بشریت و کارخانه انسان سازی است و بسیج بعنوان یکی از شاخه‌های این درخت تنومند، کاتالیزریست که باعث افزایش سرعت فرایند انسان سازی می‌شود و اثبات این مدعا فضای حاکم در بسیج است و لذا حضور بیشتر افراد در بسیج، تحقق تمدن نوین اسلامی که از آرمان‌های انقلاب اسلامی است  را سرعت می‌بخشد.

در این پیام تاکید شده است که تحولات جامعه اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی نتیجه تفکر عاقلانه و روحیات متقن بسیج است که اگر در تمام سطوح جامعه جاری و ساری شود حقیقتا موانع و مشکلات برطرف خواهد شد و باعث شتاب بیشتر کشور در عرصه‌های گوناگون از جمله علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواهد شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: درخشش جوانان بسیجی در عرصه های مختلف، حسن نیتشان در قبال حل مسائل روز جامعه و دغدغه مند بودنشان را بارها و بارها اثبات کرده و هرکجا که بسیجیان و یا افرادی با تفکر بسیجی و انقلابی صحنه گردان میدان شدند، موجب سرافرازی ملت و کشور شده و به همین سبب گسترش هرچه بیشتر فرهنگ بسیجی در سطح جامعه باعث حل سریعتر مسائل خواهد شد و البته خدارو شاکریم که هر روزه این فرهنگ و تفکر، در حال توسعه و پیشرفت است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: در حال حاضر حضور خستگی ناپذیر بسیجیان مومن و انقلابی در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار کادر درمان نشان از نگاه هوشمندانه و وظیفه شناسی آنهاست که نمی‌توان منکر این حضور فعالانه در کف جامعه و در مواجهه مستقیم با موانع پر مخاطره شد و این توفیقی است که نصیب جامعه بزرگ و بصیر بسیج شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1081607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =