پرسپولیس ۱ - صنعت نفت ۰ / پنجمین پیروزی پیاپی پرسپولیس مقابل نفت

پرسپولیس برای پنجمین بار پیاپی در مقابل صنعت نفت به پیروزی یک بر صفر رسید.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدن نخستین پیروزی خود در لیگ بیستم را در برابر صنعت نفت جشن بگیرند و با تک گل سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی 3 امتیاز حساس را به دست آوردند.
نکته عجیب در مورد این بازی، تکرار نتیجه دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت برای بار پنجم بود. این دو تیم در 4 تقابل قبلی خود نیز به همین نتیجه رسیده بودند.
در دیدار برگشت لیگ هجدهم، دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با تک گلی که علی علیپور به ثمر رساند، از سد حریف خود گذشتند. هر چند که این بازیکن یک پنالتی را در آن بازی خراب کرد.
در دیدار رفت دو تیم در لیگ گذشته، پرسپولیس تحت هدایت کالدرون آرژانتینی، توانست با یک گل از سد صنعت نفت بگذرد. محمدحسین کنعانی زادگان در آن بازی تنها گل دیدار را وارد دروازه محمد دریس کرد.
سپس دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. آن دیدار که در تهران برگزار شد، با تک گل ترابی به سود پرسپولیس تمام شد. در مسابقه برگشت لیگ نوزدهم نیز، دو تیم در آبادان در برابر یکدیگر صف آرایی کردند که آن بازی را شاگردان گل محمدی با تک گل احمد نوراللهی برنده شدند.
در پنجمین دیدار دو تیم نیز باز هم پرسپولیس همان نتیجه همیشگی را تکرار کرد و آنها با یک گل به برتری رسیدند. یک گلی که سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه گروسیان کرد و نخستین پیروزی سرخپوشان در لیگ بیستم را رقم زد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =