آمریکا نباید به توافق پیشین هسته‌ای با ایران بازگردد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر خواستار عدم بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسب یادبود «داوید بن گورین» اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به طور صریح از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات که به گفته رسانه‌ها انتخابات را پیروز شده، خواست تا به توافق هسته‌ای با ایران باز نگردد.

نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: «در مراسمی که به مناسبت یادبود اولین نخست‌وزیر اسرائیل "داوید بن گورین" و همسرش "بولا" برگزار شد، گفتم که نباید به توافق سابق هسته‌ای با ایران بازگشت. باید به سیاست غیر قابل مذاکره برای اطمینان از اینکه ایران به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد، ادامه داد.»

او مدعی شد: «به لطف ایستادگی ما در برابر برنامه هسته‌ای و به لطف مخالفت ما با توافق هسته‌ای که با ایران امضاء شد، کشورهای عربی بسیاری به شکل ریشه‌ای موضع خود را در قبال اسرائیل تغییر دادند.»

در همین راستا دو مقام رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هفته گذشته در مصاحبه با پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند اسرائیل در حال تدوین راهبردی برای تعامل با دولت «جو بایدن» در خصوص ایران است.

طبق این گزارش، «گابی اشکنازی»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای محرمانه در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواستار اثرگذاری بر هر گونه برنامه احتمالی بایدن برای بازگشت به برجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =