همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد نخبگان برای نخبه پروری در حوزه علوم انسانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم خواستار همکاری بنیاد نخبگان این استان در نخبه‌پروری با دانشگاه علوم انسانی اسلامی این واحد دانشگاهی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام حسن خیری و هیئت همراه در دیدار با محمد رضایی رئیس بنیاد نخبگان استان قم با بیان راه‌اندازی دانشگاه علوم انسانی اسلامی به همت دانشگاه آزاد اسلامی در استان قم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قم با هدف نخبه‌پروری در عرصه تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم انسانی اسلامی را در استان قم راه‌اندازی می‌کند که بنیاد نخبگان می‌تواند در نخبه‌پروری با دانشگاهیان این دانشگاه مشارکت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با ارائه گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌های این دانشگاه افزود: تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد اتاق فکر، گسترش نشریات تخصصی، تبیین و بازبینی‌های دروس علوم انسانی، توانمندسازی استادان و استفاده از همه ظرفیت‌های استان قم مهم‌ترین فعالیت‌های اولویت‌دار عرصه این دانشگاه است.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار سیدعباس سیدمیرزایی رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان قم و غلامرضا نجفی معاون پژوهشی و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081729

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =