خانه نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افتتاح شد

خانه نشریات دانشجویی با حضور هیأت رئیسه در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، خانه نشریات دانشجویی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گشایش یافت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در حاشیه مراسم افتتاحیه خانه نشریات دانشجویی گفت: نشریات به عنوان یک ابزار، برای تعالی فرهنگ و علم در دانشگاه و خانه نشریات در بالابردن فرهنگ دانشگاه و گسترش فعالیت های دانشجویی فرهنگی نقش موثر و مثبتی ایفا می کنند.

محمد قاسمی بیان کرد: نشریات دانشجویی با هدف تبادل اطلاعات، بررسی و نقد مسائل مربوط به دانشگاه، در پویایی و نشاط دانشگاه تاثیرات مثبتی دارند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، در جهت انسجام دادن به فعالیت های مربوط به نشریات، گسترش آن ها، بالابردن مشارکت دانشجویان، شناسایی افراد مستعد و به کارگیری آن ها در جهت اعتلای فرهنگ، خانه نشریات را افتتاح کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر، در خانه نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، 15 نشریه فعال و 15 نشریه در حال گرفتن مجوز است.

محمد قاسمی درپایان تصریح کرد: دانشجویان عزیز برای گسترش فعالیت های دانشجویی و فرهنگی خود می توانند در این خانه نشریات نام نویسی و فعالیت کنند و با نقش آفرینی خود کارکرد موثری در جامعه دانشجویی داشته باشند.

انتهای 

کد خبر: 1081743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =