انتشار «سرزمین مادری» از ارکستر سمفونیک بانوان

نماهنگ سمفونی «شهرزاد» با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» برای ادای احترام و پاسداشت فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا بشر منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، این موزیک ویدیو شامل سوئیت شماره ۶ (اجرای ارکسترال) و سوئیت شماره ۹ (اجرای دوئت) از سمفونی شهرزاد است که توسط ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی ۳۰ نوازنده بانوی ایرانی، در محوطه باز بنیاد رودکی به سفارش و تهیه کنندگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اجرا و منتشر شد.

این اثر پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه در شرایط سخت و پر از ریسک کرونایی و پشت سرگذاشتن مراحل عدیده‌ انجام یک پروژه‌ی فرهنگی-هنری، در مهرماه ۱۳۹۹ به سرانجام رسیده است.

جرقه این طرح با پیشنهاد معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، به پاس فداکاری‌های کادر درمان کرونا و در جهت امیدبخشی در شرایط کرونایی حاکم بر خانواده ها زده شد و گروه اجرایی با انگیزه‌ای دوباره پس از اینکه برای تولید چنین کاری پیشتر با مشکلات عدیده ای روبرو بوده، با برآوردها و چیدمان طرحی جدید، اقدامات را مجددا آغاز و نتیجه نهایی پس از چندین ماه تلاش، آماده و منتشر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =