جشنواره جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مراسم دوازدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، رئیس پارک علم و فن آوری و مدیران مراکز رشد دانشگاه شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در این آئین که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج به صورت مجازی برگزار شد، مهدی جهانگیری رئیس خانه نخبگان بسیج استان و مدیر مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان گفت: ماحصل این جشنواره سازماندهی و تهیه بانک اطلاعاتی تعداد بسیار زیادی از نخبه بسیجی در استان بوده است و باید از این ظرفیت بسیار عالی برای پیشرفت و آبادانی استان چهارمحال و بختیاری و کشور استفاده کرد.

مهدی جهانگیری به عنوان دبیر اجرایی جشنواره افزود: بیش از ۶۰ طرح به دبیرخانه این جشنواره رسیده که با توجه به شرایط کرونا و فرصت بسیار کم، قابل توجه است.

وی ضمن تشکر از تعامل و همکاری و همفکری سلیمانیان مدیر مرکز رشد دانشگاه شهرکرد، سلیمی و اعرابی، معاون و مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با دبیرخانه جشنواره، اظهار کرد: در ۳ کارگروه تخصصی مکانیک، برق و کامپیوتر و همچنین کشاورزی، ۹ طرح برگزیده شناسایی شدند که در اختتامیه جشنواره از آنها تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در حاشیه برگزاری دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، نمایشگاهی از آثار نخبگان بسیجی استان به نمایش گذاشته شده بود که با حضور جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، رئیس و نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس پارک علم و فناوری استان و نماینده دانشگاه شهرکرد گشایش یافت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =